Kerékpár, vagy ami engem érdekel és köze van a 2 kerékhez

Csőváz blog

Napom + zenés videó

2017. április 27. - Misi....

Reggel melóba jövet az Öszvér 6.0 hátsó sárvédőjét tartó 2 műanyag gyorskötegelő megadta magát. Persze gondolom nem egyszerre, csak a második szakadt el most. Mindegy. Mivel a hátsó gumiba végig beleért a sárvédő tartó rúdja, így kb 15el csorogtam be és úgy hajtottam, mintha hímes tojást hoznék magammal.

Aztán elgurultam a keróboltba, mivel szóltak, hogy megjött a Slime defektgátló lötyi. Köszi Bringabuzi a tippet! Direkt a legnagyobbat vettem az 500 miliset. Na jó van ennél egy nagyobb is ami 3,8 literes de azt kicsit túlzásnak érzem. A flakon szerint ez már krossz motorba is elég mennyiség. Akkor egy FAT-re csak elég lesz. Poén, hogy talicskába is bele nyomhatod :) Van rá kis piktogram is, röhögtem egyet mikor megláttam. Majd írok róla, ha lesz elég tapasztalat vele kapcsolatban. Addig meg nem mondok róla semmit, mert kb annyit tudok róla hogy zöld mint HULK. Ja a boltban kértem gyorskötegelőt, mert amit a cégnél adtak az assetesek az bírta vagy 2 percig. Nem baj, a szándék a fontos. 

Mielőtt haza indultam volna még kicseréltem a szemüvegem (FORCE RIDE PRO) lencséjét. Most vettem kb egy hete, mert a régi már olyan karcos, hogy egy tankot nem vettem volna észre egy 4 sávos közepén. Vásárlás után viszont elfelejtettem kicserélni a szürke lencsét a sárgára, és az előző 3 este vagányul a füstszín lencsében tekertem haza sötétedés után. Hát ez is kb egy tökön rúgás volt. A Sorarstorm lámpát felvettem maxra, és még láttam is valamit :). De a lencse csere sem egy élmény azt ne gondoljátok. A szürke lencse kivétele még ment gyorsan is, de a sárga berakása tartott vagy 20 percet. Közben leizzadtam, szitkozódtam, imádkoztam, könyörögtem, csak hogy bele menjen a lencse a helyére. Néha már azt hittem, hogy kettétöröm a szemüveg keretet. Ezen kívül viszont egészen szépen muzsikál. szerintem meg fogjuk szeretni egymást az idő múlásával.

Mikor jöttem haza ráadásnak majdnem ütköztem. Megyek a keró úton normális kis tempómban, mikor másik kerós aki az út közepén kóricál hirtelen kanyarodik. Se irányjelzés, se lassítás, se hátra nézés, semmi. Majdnem telibe kapom. A következők hangzottak el:

- Azért egy indexelés segítene.

- Nem kell gyorsan menni akkor nem jössz nekem.

- 5-el menni nem kötelező, viszont indexelni igen.

Ez már nem tudom hányadik ilyen eset, mikor a hatodik dimenzióban tartózkodó kerékpárosok azt gondolván, hogy az indexelés csak az autókra érvényes rájuk nem, el akarják üttetni magukat. Az nem zavar, ha valaki veszélyes saját magára, mert akkor az csak neki fáj. De ha ezzel mást is veszélyeztet, akkor kapjon észbe és gondolkodjon el azon, hogy az irányjelzést nem véletlenül találták ki. 

 

Végére meg egy kis videó lenyugodásnak meg zenei aláfestésnek (tudom pont rossz példa, mert itt egyszer sem indexelnek, és kb nincs egyetlen olyan perc sem a filmben ahol a kresz szabályait betartanák, de a zene legalább jó):

Többi munkába járás ITT, többi videó ITT

 

Ha tetszett a post kövess Facebookon. Katt IDE és like.

Ha a haveroknak is tetszene a bénázásom oszd meg ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://csovaz.blog.hu/api/trackback/id/tr2712459255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása