Kerékpár, vagy ami engem érdekel és köze van a 2 kerékhez

Csőváz blog

Colnago Master váz készítése

2017. április 04. - Misi....

Az acél vázak szerelmeseinek jöjjön egy szép videó

A vázkészítőről egy tavalyi esemény jutott eszembe, mikor kórházba kerültem egy hétre, és vénát kellett szúrni az infúzióhoz. Jött valami fiatal kis nővérke, és 3 percen keresztül próbálta eltalálni a vénámat. Mikor már több vér volt a takarón, mint bennem feldühödött, és elviharzott, szólt egy tapasztaltabb nővérnek. Be is jött egy percen belül Ursula. Rá néztem, és könyörgő szemekkel csak ezt kérdeztem:

- Kérem mondja, hogy legalább 20 év szakmai tapasztalat.

Ursula rám nézett, gyors fejszámolás, majd:

-22 és fél év.

1 másodperc alatt megtalálta a vénámat, és a következő pillanatokban már jött is az infúzió.

Na, amit ebből ki akartam hozni az az, hogy amilyen vázat az az idős bácsika csinál az meg van csinálva. 

 

steel-is-real.png

Ha tetszett a videó kövess Facebookon. Katt IDE és like.

Ha szerinted másnak is tetszene a videó, oszd meg ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://csovaz.blog.hu/api/trackback/id/tr7212400309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása