Kerékpár, vagy ami engem érdekel és köze van a 2 kerékhez

Sram 1x váltás

2018. március 24. - Misi....

Hú mennyit vitatkoztam haverokkal a láncvonalról 1x váltásoknál. És mindenki kb egyöntetű véleménye volt, hogy az én elavult nézeteim őskövületiek, illetve haladjak a korral. Meg sokkal egyszerűbb 1 kart pöckölgetni mint 2-t. Meg egyébként is fejben tartani az összes fokozat kombinációt. Eh de nehéz. 

Erre kedves Sramék (pár év után) most rájöttek, hogy a szélső állásoknál szar a láncvonal, ami csökkenti a hatékonyságot, ellenben növeli a lánc elhasználódását. De jobb később mint soha. Ki is dobtak rá egy új szabványt, ami megoldja a problémát. 

Figyeljétek az első tányért hogy változtatja a szögét a láncvonalnak megfelelően! 

sram_pat.jpg

Még pár kép a hihetetlen fejlesztésről, ami egyszerű, szép, könnyű... (ja nem)

Még a végén rájönnek, hogy ennél van egy sokkal egyszerűbb megoldás, mint mondjuk a 2 vagy 3 tányéros az ősidőkben. Whoaaaa

Bővebben és rinyálás nélkül eredetiben olvashatod ITT 

Illetve ha már itt tartunk Rohloffot és Piniont mindenkinek! :D

Többi váltás ITT

 Facebook oldal ITT

A bejegyzés trackback címe:

https://csovaz.blog.hu/api/trackback/id/tr7613776106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

droctor (törölt) 2018.03.24. 14:09:26

Pedig igazad van. Az 1x váltás akkor bullshit, hogy ritkaságszámba megy. Már önmagában az, hogy a rugózósúlyt áttették a hátsó kerékre. Ott legalább már ez a tulajdonsága is elveszett. Simán rugózatlan tömegként jelenik meg.

Egyébként a jövő szerintem a Pinion. Persze előtte ezt a baromságot még kipörgetik.

Burgermeister 2018.03.25. 07:44:02

soha ilyen cuccot pont ezért