Csőváz blog - Utolsó kommentek
blfr3@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://csovaz.blog.hu/2017/05/09/chris_froome_baleset/full_commentlist/1#c37315398
Válasz erre: Chris Froome "baleset"
2019-06-15T23:03:17+02:00
2019-06-15T23:03:17+02:00
osborne
http://blog.hu/user/181056
Most tényleg bukott Froome. A karrierjének vége :(
https://csovaz.blog.hu/2019/02/07/sram_axs/full_commentlist/1#c36870644
Válasz erre: Sram AXS
2019-03-10T12:35:06+01:00
2019-03-10T12:35:06+01:00
csigafasz
http://blog.hu/user/643638
Jó nekem a 2x9 meg a 2x10-es Shimano,<br />
Sramnak csak a teleszkópjait szeretem :)
https://csovaz.blog.hu/2019/01/14/kozuti_veszelyeztetes/full_commentlist/1#c36516992
Válasz erre: Közúti veszélyeztetés
2019-01-14T14:02:13+01:00
2019-01-14T14:02:13+01:00
_z_
http://blog.hu/user/485197
Szep... Remlem lesz hir az ugy utoeleterol is.
https://csovaz.blog.hu/2018/01/01/avid_bb7_teszt_tuning/full_commentlist/1#c35970415
Válasz erre: Avid BB7 tartós teszt
2018-10-15T09:34:29+02:00
2018-10-15T09:34:29+02:00
Kornél Pásztor
http://blog.hu/user/1151018
Nagyon tetszik a beszamolod a BB7-rol. Evekkel ezelott sokaig hasznaltam, majd sajnos eladtam a biciklimet tudva hogy talan sosem lesz ujra dh bringam. Szerencsere a sors ugy akarta hogy legyen, igy osszeepitettem egyet ujra, de ezuttal raszantam magam a hogy megismerkedjek a hidraulikus fekek vilagaval( amitol mindaddig igyekeztem tavol tartani magam). <br />
Kezdtem egy avid elixir 5-el... Fogott fogott de nem annyira amennyire azt en szerettem volna. Igy par honap utan tovabb is adtam rajta. Es ekkor dontottem ugy hogy beinvesztalok egy slx m7000-re.<br />
De sajnos ez sem hozta a vart eredmenyeket... Ez mar jobban fogott tobb lehetoseg volt rajta finomhangolasra.... De a fek egyszeruen onmagatol levegosodott. 1,5 evnyi folytonos legtelenites utan betelt a pphar amikor nyaralas elott kilegtelenitettem a fekeket majd mikor visszaerkezve tapasztaltam hogy ujfent levegosek 1 het egy helyben allas utan. Igy szepen eladtam oket es most varom a BB7 fekeket :) <br />
<br />
A legnagyobb vicc amugy az slx m7000 fek storyban amugy az hogy en es meg 2 masik haver ugyanabban az idoben vettuk a fekeinket es mindkettojuknek ugyanezek a problemak leptek fel. Mindenfele legtelenitesi technikat probaltunk, szervizbe is vittem a fekeket h legtelenitsek... Meg rosszabb lett mint volt... Ugyhogy... Most varva varom hogy ujra igazi fekem lehessen :) ebben csak megnyugtatott a cikked.
https://csovaz.blog.hu/2017/09/27/1x13-as_valtas/full_commentlist/1#c35434243
Válasz erre: 1x13-as váltás
2018-06-26T22:50:28+02:00
2018-06-26T22:50:28+02:00
hullajelölt88 (törölt)
Valami hasonlót láttam pár hete az alpinbike-ban. Eléggé rácsodálkoztam, hogy ez akkor most WTF??? :D Elöl nincs váltó, viszont hátul a legnagyobb kerék nagyobb, mint az első...<br />
Ezeknél nem gond a keresztbe váltás? ;)
https://csovaz.blog.hu/2018/05/25/shimano_xtr_m9100/full_commentlist/1#c35272168
Válasz erre: Shimano XTR M9100
2018-05-26T12:37:40+02:00
2018-05-26T12:37:40+02:00
deviantRider
http://blog.hu/user/207058
Piaci és versenyzői szempontból megértem, hogy fejlesztenek mindig valamit. De átlag bringásként én is úgy vagyok vele, hogy kellene a fenének ez. Én most pl a single-speed felé kacsingatok. (a fenti videóban az XC bringa állatul nézne ki SS-ként! :-D ) Nyilván erős meghatározó tényező, hogy mire használom a bringámat és úgy döntöttem, hogy elég nekem egy sebesség is. (gyakorlatilag csak terep bicajként használom a gépem, nem hegyi-bringaként) Szóval engem sem hat meg az ilyen technikai újdonság. Persze van olyan régebbi "újdonság", aminek én is jobban örülnék, ha jobban terjedne és idővel megfizethetőbb lenne.. Pl a szíjhajtás vagy/és pinion drive. :-)
https://csovaz.blog.hu/2018/03/24/sram_1x_valtas/full_commentlist/1#c34876582
Válasz erre: Sram 1x váltás
2018-03-25T07:44:02+02:00
2018-03-25T07:44:02+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
soha ilyen cuccot pont ezért
https://csovaz.blog.hu/2018/03/24/sram_1x_valtas/full_commentlist/1#c34873524
Válasz erre: Sram 1x váltás
2018-03-24T14:09:26+01:00
2018-03-24T14:09:26+01:00
droctor (törölt)
Pedig igazad van. Az 1x váltás akkor bullshit, hogy ritkaságszámba megy. Már önmagában az, hogy a rugózósúlyt áttették a hátsó kerékre. Ott legalább már ez a tulajdonsága is elveszett. Simán rugózatlan tömegként jelenik meg. <br />
<br />
Egyébként a jövő szerintem a Pinion. Persze előtte ezt a baromságot még kipörgetik.
https://csovaz.blog.hu/2018/02/22/galvanikus_korrozio/full_commentlist/1#c34697266
Válasz erre: Galvanikus korrózió
2018-02-25T14:28:11+01:00
2018-02-25T14:28:11+01:00
Misi....
http://blog.hu/user/1229259
Hát ha nem érintkeznek sós vízzel vagy izzadsággal, sós hólével, nedves közeggel akkor irtó sokáig bírják. A titán az ezerszer jobban bírja, mint az alu, vagy a réz. Pont a múltkor olvastam egy ilyen bejegyzést, mindjárt előkeresem és berakom a post-ba. Gondolom nem baj ha angol. ;)<br />
Egyébként meg megoldható. Ha az alu és karbon közé üvegszál réteget tesznek akkor az ilyen ronda korrózió kiküszöbölhető.
https://csovaz.blog.hu/2017/10/13/kinai_narrow-wide_lanctanyer_tartos_teszt/full_commentlist/1#c34686876
Válasz erre: Kínai Narrow-Wide lánctányér teszt
2018-02-24T20:12:05+01:00
2018-02-24T20:12:05+01:00
deviantRider
http://blog.hu/user/207058
Ehhh! :-) Nekem is ilyen lánctányérom volt, csak 32 fogasban. És ami külön poén, hogy én is ilyen csavarokat rendeltem hozzá. :)
https://csovaz.blog.hu/2018/02/22/galvanikus_korrozio/full_commentlist/1#c34684340
Válasz erre: Galvanikus korrózió
2018-02-24T12:34:45+01:00
2018-02-24T12:34:45+01:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
huuuuvazzze...ez komoly? Meddig birjak ezek a vázak? nemrég futottam bele egyhirdetésbe, egy carbon, alu muff colnago csoda váz....most már értem, hogy miért nem gyártanak ilyen vázakat.<br />
Carbon-titánnal van hasonló elváltozás?
https://csovaz.blog.hu/2017/07/18/specialized_alu_chisel/full_commentlist/1#c33423009
Válasz erre: Specialized alu Chisel 2018
2017-07-18T18:21:15+02:00
2017-07-18T18:21:15+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
szép
https://csovaz.blog.hu/2017/07/17/mike_schultz/full_commentlist/1#c33422183
Válasz erre: Mike Schultz (lehet-e láb nélkül kerékpározni?)
2017-07-18T15:40:31+02:00
2017-07-18T15:40:31+02:00
korcs75
http://blog.hu/user/512406
Mindeközben a transalpon, a második szakasz után dobogósok (bal szélen):<br />
<a rel="nofollow" href="http://bike-transalp.de/fileadmin/user_upload/live_seite/2017/img/etappe2/gallery2/bta2017e2%20%2840%29.jpg">bike-transalp.de/fileadmin/user_upload/live_seite/2017/img/etappe2/gallery2/bta2017e2%20%2840%29.jpg</a>
https://csovaz.blog.hu/2017/06/14/gozborotva_magasnyomasu_moso_jet_wash/full_commentlist/1#c33251747
Válasz erre: Gőzborotva, magasnyomású mosó, jet wash
2017-06-18T13:07:20+02:00
2017-06-18T13:07:20+02:00
Misi....
http://blog.hu/user/1229259
<a href="http://csovaz.blog.hu/2017/06/14/gozborotva_magasnyomasu_moso_jet_wash?full_commentlist=1#c33233769" class="reply_nick_222511" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33233769 );">@Burgermeister</a>: Pont ezért írtam, mert szerintem a videóban ész nélkül használták. Direkt belemosni a külső koszt a csapágyakba nem okos ötlet. Egy most kezdő kerékpáros, aki keveset tud a karbantartásról, a csapágyak zsírozásáról, vagy egy hátsó kónusz beállításáról az ne fizessen drága tanulópénzt az ilyen videók alapján. Ha valaki elfogadja azt amit írtam, az okés. Ha meg nem, akkor az is okés. Semmi nem kötelező. Mindenki azt csinál ami szerinte jó. <br />
Hátszelet :)
https://csovaz.blog.hu/2017/06/14/gozborotva_magasnyomasu_moso_jet_wash/full_commentlist/1#c33249953
Válasz erre: Gőzborotva, magasnyomású mosó, jet wash
2017-06-18T00:52:22+02:00
2017-06-18T00:52:22+02:00
Misi....
http://blog.hu/user/1229259
<a href="http://csovaz.blog.hu/2017/06/14/gozborotva_magasnyomasu_moso_jet_wash?full_commentlist=1#c33232771" class="reply_nick_125042" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33232771 );">@M3Hellrot</a>: Mint írtam:<br />
1, mindenki azt csinál amit akar<br />
2, én is szoktam használni, ésszel persze. Ha te normálisan használod a gőzborotvát, akkor valószínűleg ez az írás nem neked szólt, hanem olyanoknak, akik nálad kevesebb tudással rendelkeznek. <br />
3, megyek én minden körülmény között. Nem kell félteni ;)
https://csovaz.blog.hu/2017/06/14/gozborotva_magasnyomasu_moso_jet_wash/full_commentlist/1#c33233769
Válasz erre: Gőzborotva, magasnyomású mosó, jet wash
2017-06-14T19:28:20+02:00
2017-06-14T19:28:20+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Pontosan, jó a magasnyomás ésszel használva!!!
https://csovaz.blog.hu/2017/06/14/gozborotva_magasnyomasu_moso_jet_wash/full_commentlist/1#c33232771
Válasz erre: Gőzborotva, magasnyomású mosó, jet wash
2017-06-14T16:07:17+02:00
2017-06-14T16:07:17+02:00
Köszönöm, maradok a magasnyomásúnál ésszel használva!<br />
5+éves XT agyaim jól el vannak vele ;)<br />
<br />
Amíg te suvickolsz addig én inkább tekerek még egy fél órát.<br />
<br />
Ja, és ne feledd, esőben meg sárban eleve ne menj ki tekerni, mert húha ...
https://csovaz.blog.hu/2017/06/08/carbon_hat_persze/full_commentlist/1#c33200501
Válasz erre: Carbon... hát persze
2017-06-09T05:42:06+02:00
2017-06-09T05:42:06+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Ez az alu hatású carbon..:)
https://csovaz.blog.hu/2017/06/01/rohloff_fat_bikepacking/full_commentlist/1#c33167945
Válasz erre: Rohloff + FAT + Bikepacking
2017-06-04T00:59:50+02:00
2017-06-04T00:59:50+02:00
akos27
http://blog.hu/user/176082
Akár REEB TYDONK FAT BIKE is lehetne, de a szíjhajtás Gates. A pinion egy másik váltó lehetne de az már sok lenne a jóból...
https://csovaz.blog.hu/2017/05/29/mol_bubi_turista_teszt/full_commentlist/1#c33161455
Válasz erre: Mol Bubi turista teszt
2017-06-02T18:35:49+02:00
2017-06-02T18:35:49+02:00
bmn
http://blog.hu/user/1104096
<a href="http://csovaz.blog.hu/2017/05/29/mol_bubi_turista_teszt?full_commentlist=1#c33161167" class="reply_nick_1229259" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33161167 );">@Misi....</a>: Nem a properties-re gondoltam eredetileg (azt csak a tipp ellenőrzésére használtam), hanem a PDF-en lévő kis feliratra a jelmagyarázat alatt.<br />
(Jó, persze ez nem jó megoldás, mert csak kb. ugyanannyira tájékoztat, mint a properties: aki tudja, hogy mit és hol kell keresni, az tudja "dekódolni", a pór nép nem.)
https://csovaz.blog.hu/2017/05/29/mol_bubi_turista_teszt/full_commentlist/1#c33161181
Válasz erre: Mol Bubi turista teszt
2017-06-02T17:38:11+02:00
2017-06-02T17:38:11+02:00
Misi....
http://blog.hu/user/1229259
<a href="http://csovaz.blog.hu/2017/05/29/mol_bubi_turista_teszt?full_commentlist=1#c33141557" class="reply_nick_1199479" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33141557 );">@dementia praecox</a>: A kártyára visszatérve: Írtad, hogy gyakran nem veszi. Én ezt ugye nem tudom, mert egy napos jegyet vettem. Ilyenkor miért nem próbálod meg a telefonszám + pin kód kombóval feloldani a kerót? Vagy kártyásoknak muszáj csak a kártyát használni és náluk pin kód nincs is?
https://csovaz.blog.hu/2017/05/29/mol_bubi_turista_teszt/full_commentlist/1#c33161167
Válasz erre: Mol Bubi turista teszt
2017-06-02T17:33:53+02:00
2017-06-02T17:33:53+02:00
Misi....
http://blog.hu/user/1229259
<a href="http://csovaz.blog.hu/2017/05/29/mol_bubi_turista_teszt?full_commentlist=1#c33161025" class="reply_nick_1104096" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33161025 );">@bmn</a>: És tényleg. Ott van másodpercre pontosan. Na erre nem is gondoltam, pedig tök jogos. Bár kétlem, hogy egy átlag felhasználó a jobb klikk/properties /PDF fülön keresgéli a verziót. <br />
A mellett, hogy igazad van, azért segíthetnek az átlag hétköznapi felhasználónak is, hogy oda biggyesztenek egy dátumot. Nem nagy extra munka. Főleg, hogy a honlapon is folyton írják, hogy bővülnek, meg mindig plusz pontok vannak a városban. <br />
Köszi az infót.
https://csovaz.blog.hu/2017/05/29/mol_bubi_turista_teszt/full_commentlist/1#c33161025
Válasz erre: Mol Bubi turista teszt
2017-06-02T17:06:00+02:00
2017-06-02T17:06:00+02:00
bmn
http://blog.hu/user/1104096
"a PDF térképre tehetnének egy dátumot":<br />
Jogos a panasz, bár ha megnézed az alig látható "BKK Tájékoztatás 1610" feliratkát, akkor abban lehet, hogy el van rejtve a hiányolt infó... :-) <br />
Ezt persze nem tudom, csak tipp, így ránézésre.<br />
De ha belenézek a PDF-be, akkor jó tippnek tűnik, hiszen:<br />
"A5_Bubi_web_HUEN_1610.cdr<br />
...<br />
Létrehozva: 2016.11.03"<br />
:-)
https://csovaz.blog.hu/2017/05/29/mol_bubi_turista_teszt/full_commentlist/1#c33149059
Válasz erre: Mol Bubi turista teszt
2017-05-31T15:05:19+02:00
2017-05-31T15:05:19+02:00
Misi....
http://blog.hu/user/1229259
<a href="http://csovaz.blog.hu/2017/05/29/mol_bubi_turista_teszt?full_commentlist=1#c33141557" class="reply_nick_1199479" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33141557 );">@dementia praecox</a>: Köszi a plusz infót. Én ugye csak egy estét használtam. Hosszútávú tapasztalatom nincs a rendszerrel.
https://csovaz.blog.hu/2017/05/29/mol_bubi_turista_teszt/full_commentlist/1#c33141557
Válasz erre: Mol Bubi turista teszt
2017-05-30T14:46:09+02:00
2017-05-30T14:46:09+02:00
dementia praecox
http://blog.hu/user/1199479
A mindennapi használatban azért elég sok bosszúságot képes okozni. Sokszor lefagy az egész rendszer, s akkor nem jutsz kerékpárhoz, mehetsz gyalog, s elkésel mert hiába számítottál a bicajra, sokszor 15 biciklit is végig kell a kártyáddal tapogatnod míg végül hajlandó adni egyet (ha hajlandó), sokszor rossz az ülés rögzítése, s folyamatosan lecsúszik veled a nyereg a vázig, s orrodat a térdedbe vered tekerés közben, sokszor rossz a váltó, s vagy hajtás nélkül pörög körbe a pedál, vagy kihagy tekerés közben, s félfordulatokat ugrik a pedál, hogy a nyelved harapod át tőle, továbbá volt olyan, hogy rossz volt a fék, s olyan is, hogy a kormány úgy el volt ferdülve, hogy a bal karomat teljesen behajtva, míg a jobbat teljesen kinyújtva fogtam a kormányt. Szóval a napi használatban sok vele a bosszúság...
https://csovaz.blog.hu/2017/05/29/mol_bubi_turista_teszt/full_commentlist/1#c33139133
Válasz erre: Mol Bubi turista teszt
2017-05-30T12:15:48+02:00
2017-05-30T12:15:48+02:00
Úrjézus, a feléig bírtam olvasni, aztán legörgettem, hogy mennyi van még, megláttam, és feladtam. Kicsit túl sok vaker ez egy ilyen, már ezerszer kibeszélt dologról.
https://csovaz.blog.hu/2017/05/01/lourdes_dh_world_cup_vegeredmeny/full_commentlist/1#c32961285
Válasz erre: Lourdes DH World Cup 2017 végeredmény
2017-05-01T21:03:39+02:00
2017-05-01T21:03:39+02:00
Misi....
http://blog.hu/user/1229259
@akos27: Ja ja. Az a váltókar állítja a rugóstagot. Használta is 3x a futam során. Gondolom azért nyomtak 1-1 közelit a hátsó tagról, és az XT váltótól, hogy akit érdekel az láthassa.
https://csovaz.blog.hu/2017/05/01/lourdes_dh_world_cup_vegeredmeny/full_commentlist/1#c32960773
Válasz erre: Lourdes DH World Cup 2017 végeredmény
2017-05-01T19:49:08+02:00
2017-05-01T19:49:08+02:00
akos27
http://blog.hu/user/176082
A rugóstagot állítja a felesleges váltókar?
https://csovaz.blog.hu/2017/04/26/rp_nadrag_minipack_biker_teszt/full_commentlist/1#c32937069
Válasz erre: RP Protective nadrág minipack biker teszt
2017-04-27T19:53:17+02:00
2017-04-27T19:53:17+02:00
Misi....
http://blog.hu/user/1229259
<a href="http://csovaz.blog.hu/2017/04/26/rp_nadrag_minipack_biker_teszt?full_commentlist=1#c32929607" class="reply_nick_38461" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32929607 );">@prim</a>: Köszi a tippet ;)
https://csovaz.blog.hu/2017/04/27/einhorn/full_commentlist/1#c32936131
Válasz erre: Einhorn
2017-04-27T18:08:19+02:00
2017-04-27T18:08:19+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
a cíclo gyönyrű
https://csovaz.blog.hu/2017/04/26/rp_nadrag_minipack_biker_teszt/full_commentlist/1#c32929607
Válasz erre: RP Protective nadrág minipack biker teszt
2017-04-26T21:15:17+02:00
2017-04-26T21:15:17+02:00
prim
http://blog.hu/user/38461
Ráadásul az ilyen márkályú esőkabátomnak a kapucnija 1-2 év alatt szétporladt. jobban mondva a belső gumirozása "elrohadt". azt vettem észre hogy ilyan apró kis mortsák peregnek le... Nem tudom hogy most a háló dörzsölte le, vagy az izzadságom marta széjjel, de szépen elporladt, és tele volt a fejem pici gumimorzsával... Igaz én egy óráig rohadtam benne, mig betekertem a munkahelyemre. Mióta megvannak softshell cuccok, eszembe sem jut ilyen lebernyegekbe bújni....
https://csovaz.blog.hu/2017/04/26/rp_nadrag_minipack_biker_teszt/full_commentlist/1#c32929563
Válasz erre: RP Protective nadrág minipack biker teszt
2017-04-26T21:08:16+02:00
2017-04-26T21:08:16+02:00
prim
http://blog.hu/user/38461
Nekem sokkal jobban beváltak a softshell cuccok. Én is próbálkoztam ilyen esőkabátokkal és esőnadrágokkal, da ami a túrázáshoz még elmegy, az már bizajozáshoz már nem igazán komfortos. Konkrétan beleizzadsz , és csurom viz leszel. A softshell ugyan vizes lesz, de vizesen is nagyon jól szigetel . tehát ha +2 fokban elkap az ónos eső, akkor sem fázol benne. Észre se veszed hogy vizes!! Nagyobb benne a komfortérzet!! Szép lassan lecseréltem minden softshell-re...
https://csovaz.blog.hu/2017/04/01/felt_dd_custom_fat/full_commentlist/1#c32905861
Válasz erre: Felt DD custom FAT
2017-04-23T16:41:55+02:00
2017-04-23T16:41:55+02:00
Misi....
http://blog.hu/user/1229259
Az újabb iparis agyak főleg alu kazisak, szinte vadászni kell az iparis acél rotoros agyakat. Régebben a drágább agyak sajátja volt az alu kazetta, mert magasabb árért kaptál egy könnyebb verseny alkatrészt. Az alu rotorral spóroltak jó pár grammot, viszont a kazetta bemaródása miatt a rotortest élettartama elmaradt az acéléhoz képest. Erről beszélek:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.sheldonbrown.com/images/aluminum-body.jpg">www.sheldonbrown.com/images/aluminum-body.jpg</a><br />
Manapság viszont az iparis agyakat főleg alu rotorral szerelik, és felkínálják, hogy vehetsz csere alu kazettát (ha van egyáltalán). Van persze helyből alu kazettás is, de ma már sokkal ritkább, mint régen. <br />
Az alu bemaródást persze lehet csökkenteni (tartóbakos XT, vagy sram pg990 stb), de van még itthon 1-2 tartalék sor+lánc és azok nem mindegyike tartóbakos Így az acél rotor kifejezetten előny számomra.<br />
<br />
FAT-nél 192-es átütősben meg már a gyártók túlnyomó többsége a 10-11 sebességes agyakat preferálja (az XD testet pont szerettem volna elkerülni pl). Mivel megtartottam volna az X.0 váltásomat, ami 3x9-es, és a Felt-en lévő hátsó agy pont jó volt. A kerót nem egyedileg építettem, hanem csak 1-2 alkatrészt cseréltem ezért szempont volt az is, hogy ne kelljen egy hátsó agycserét is beiktatnom, mert az plusz kiadás lett volna, amit nem szívesen tettem volna meg. Az ár erősen korlátozó tényező volt, mert nem szívesen mentem volna 350-400k fölé. De így az átépítéssel együtt is még bőségesen alatta maradtam. A megmaradt zsét más kiegészítőkre tudom így fordítani.
https://csovaz.blog.hu/2017/04/01/felt_dd_custom_fat/full_commentlist/1#c32903873
Válasz erre: Felt DD custom FAT
2017-04-23T12:29:56+02:00
2017-04-23T12:29:56+02:00
TrackStand
http://blog.hu/user/851201
végre acél kazettás hátsó agy (alig találni normális minőségű acél kazettás iparis agyat, mind alu, hogy folyton venned kelljen a csere alu kazit)<br />
<br />
ezt kifejtenéd bővebben, mert nem nagyon tudom értelmezni....
https://csovaz.blog.hu/2017/04/20/shimano_mw81_teli_cipo_teszt/full_commentlist/1#c32895713
Válasz erre: Shimano MW81 téli cipő teszt
2017-04-22T10:55:59+02:00
2017-04-22T10:55:59+02:00
Misi....
http://blog.hu/user/1229259
<a href="http://csovaz.blog.hu/2017/04/20/shimano_mw81_teli_cipo_teszt?full_commentlist=1#c32893773" class="reply_nick_751596" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32893773 );">@Jazo</a>: A Shimano nekem tökéletes mint szélességben mind hosszban. Nem szorít sehol. <br />
A Northwave-t próbáltam még, de az lábfejben nekem keskeny volt. Még a boltban kijött, hogy kb 3 perc után éreztem a lábfejemen egy enyhe szorítást. Hosszabb távra nem merném bevállalni főleg egy drágább téli cipő esetében. Persze tudom, hogy tágul, meg felveszi a láb formáját, de 50 k feletti cipőnél azért csak olyat veszek, ami már kezdetből jó. <br />
KB 5-6 márka van itthon: Northwave-Mavic-Shimano-Specialized-XLC-Sidi. És még ezt is szűkíti az, hogy mit hoznak be egyáltalán az országba. <br />
Az XLC-t néztem még nagyon, mert nagyon okos megoldásai vannak, és az ára kifejezetten olcsó a többihez képest, de nem akartam kockáztatni. Jó cipőt akartam nagyon sokáig. Erről meg tudom, hogy jó.<br />
Ha gondolod, és 42-43-as lábbal rendelkezel, akkor dobj egy mailt, és összefutunk.
https://csovaz.blog.hu/2017/04/20/shimano_mw81_teli_cipo_teszt/full_commentlist/1#c32893773
Válasz erre: Shimano MW81 téli cipő teszt
2017-04-21T21:47:41+02:00
2017-04-21T21:47:41+02:00
Jazo
http://blog.hu/user/751596
Most épp hirtelen felindulásból én is elgondolkodtam egy téli, vagy legalább vízálló SPD-s cipő vásárlásán. Tegnapelőtt totál szétázott a jelenlegi nyári cipőm, tegnap még nem száradt meg, ma már használtam de 2 fokban még vastag zoknival is lefagyott a lábam pedig csak 15km-t tekertem.<br />
<br />
A mostani is Shimano, de én túl szorosnak, keskenynek érzem, pedig hosszban több mint elégséges. Úgy olvastam, hogy más szerint is túl keskenyek a gyártó cipői. Ez ilyen szempontból milyen szerinted?
https://csovaz.blog.hu/2017/04/19/emelt_lancvilla_2/full_commentlist/1#c32880019
Válasz erre: Emelt láncvilla 2.0
2017-04-20T06:57:14+02:00
2017-04-20T06:57:14+02:00
Jazo
http://blog.hu/user/751596
A láncot kellene már kiváltani valami zárt kardántengelyes megoldással.
https://csovaz.blog.hu/2017/04/07/english_cycles_righty/full_commentlist/1#c32876139
Válasz erre: English Cycles Righty
2017-04-19T19:02:45+02:00
2017-04-19T19:02:45+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Gyönyörűek!!!
https://csovaz.blog.hu/2017/04/18/emelt_lancvilla/full_commentlist/1#c32872991
Válasz erre: Emelt láncvilla
2017-04-19T11:58:27+02:00
2017-04-19T11:58:27+02:00
korcs75
http://blog.hu/user/512406
Nálam ez a favorit mostanában;, csak hogy ne maradjon ki-)<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://salsacycles.com/bikes/woodsmoke/2017_woodsmoke_27.5plus_gx1">salsacycles.com/bikes/woodsmoke/2017_woodsmoke_27.5plus_gx1</a>