Ez talán sokak számára hasznos lesz. Én magam még soha nem láttam ennyire elhasználódott felnit (remélem te sem fogsz mert korábban cserélsz majd felnit), de ha még mindig felni féket használsz akkor számodra ez érdekes lehet.
Régebben nem tudtam miért is van a több kamrás felni, és mik azok a kis lyukak a fékező fal mellett.
A felni elhasználódását mutatja. Ha már hatalmas krátert vágtál a felni fékkel az évek óta használt felnidbe, akkor először csak egy mély kráter jelentkezik (ujjaddal is érezhető, hogy már nem sima a felület, hanem befelé homorú.
A lenti képen a bal oldal.
Majd a további használat szépen lassan áteszi magát az anyagon, és a belső kamrák nyitottá válnak.
A kerék még mindig egyben marad, de a fékhatás drasztikusan csökken.
Ilyenkor azonnal cserés a felni. Balesetveszélyes. Aki hasonlót tapasztal annak irány az első szerelő.
Ha tetszett a post kövess Facebookon. Katt IDE és like.
Többi szerelés ITT (majd még bővül természetesen)