Kerékpár, vagy ami engem érdekel és köze van a 2 kerékhez

Csőváz blog

Sram AXS

2019. február 07. - Misi....

Megjelent az új Sram AXS

Ami tuti, hogy nem én vagyok a célközönség. Bőven elég nekem az 1x8, meg a 2x9. Kiismertem már a szokásaimat, a terepet, nem hajt a tuning láz, sem a grammánia. Még huszon éves koromban persze más volt a helyzet. Viszont mindig is imádtam a technikai fejlesztéseket. Régebben a Bikemagban (mikor még nem volt ennyi internetes forrás) az Eurobike-os részek voltak a kedvenceim. Az utóbbi időben csillió "fejlesztés" jött ki, amik inkább visszafelé vitték a keékpáripar szekerét. Millió új szabbvány, középcsapágy típus stb. Tudjátok mire gondolok. 

Viszont ez az új cucc rendesen tetszik. Könnyű, egyszerű, szerelni egy álom, programozható gombok. A versenyzők imádni fogják. A gyári csapatok szerelői imába fogják foglalni a tervezők nevét. Nincs több rejtett bovdenvezetés (na jó a fék azért még ott van). Az ára a csillagokat veri, a nyeregcső árából komplett kerékpárt (egyesek használt aútót) lehetne venni. Ez a versenyzőket úgysem zavarja majd. Nekem meg tök mindegy. 

A 20-25 órás működési idő egy hátsó váltónál egy túrázónak édes kevés. Ezzel nem fognak sivatagokat átszelni, és nem fognak Tour Divide-on rajthoz állni. De nem is ez a célközönség. 

Ti mit gondoltok róla? Kommenteljetek alul. 

 

 

Többi váltó ITT

Facebook oldal ITT

A bejegyzés trackback címe:

https://csovaz.blog.hu/api/trackback/id/tr314612302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csigafasz · http://csigafasz.blog.hu/ 2019.03.10. 12:35:06

Jó nekem a 2x9 meg a 2x10-es Shimano,
Sramnak csak a teleszkópjait szeretem :)
süti beállítások módosítása