Kerékpár, vagy ami engem érdekel és köze van a 2 kerékhez

Csőváz blog

Shimano XTR M9100

2018. május 25. - Misi....

2 videó (minek üssem a billentyűt, ha úgyis elmondanak mindent), aztán valami tájékoztató gyári honlapocska majd a legvégén 1-2 gondolat

Gyári honlap ITT  Kattintgatsd végig ha érdekelnek a részletek meg grammok stb. 

1-2 gondolat: Éljen, hogy új szabvány van. Pont egy új kazetta szabvány kellett már nekünk. De hát akinek igénye van rá, hát hajrá. Én lassan annyira megutálom a láncváltós rendszerek "fejlesztését", hogy teljesen defenzív leszek és visszavonulok a régi 8-as és 9-es kazettákhoz. Továbbá ha bárki közeledni mer egy 9-esnél sűrűbb kazettával azt mogyoróval fogom megdobálni. Az ultra csendes hátsó agy, és a 11 sebességes egyenes fejű küllőkhöz tervezett agy viszont nagyon menő. A Shimano honlapon tetszik, hogy végig lehet pöcögtetni a hátsó váltó útját. Rendesen vagány. Az új hajtómű kifejezetten szépre sikerült. Bár én szeretem a kétcsavaros balos kar rögzítési megoldást. Könnyen és jól szerelhető itthon is. Végre már egyszer piacra dobhatnának egy FAT hajtóművet is. Már több mint 10 éve a piacon van ez a szegmens, és a kedves japánok totálisan tesznek rá. Egy XT M770-et ha piacra dobnának duci gumikhoz való tengelyhosszal kb a megjelenés napján már rendelném is meg. 

Fura hogy nincsen teljes kerékszett. Minden gyártó nyomatja a gyári kerékszettjeit. Fura, hogy nincs elektromos váltás. Persze kb pont nekem fog hiányozni, de figyeljétek meg, hogy lesznek akik majd ezért sírnak. Főleg, hogy jön ki a Sram elektromos MTB hátsó váltó.

Többi alkatrész ITT

Facebook oldal ITT

Véleményed van? Kommentelj. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csovaz.blog.hu/api/trackback/id/tr6214003348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deviantRider · http://bringablog.hu 2018.05.26. 12:37:40

Piaci és versenyzői szempontból megértem, hogy fejlesztenek mindig valamit. De átlag bringásként én is úgy vagyok vele, hogy kellene a fenének ez. Én most pl a single-speed felé kacsingatok. (a fenti videóban az XC bringa állatul nézne ki SS-ként! :-D ) Nyilván erős meghatározó tényező, hogy mire használom a bringámat és úgy döntöttem, hogy elég nekem egy sebesség is. (gyakorlatilag csak terep bicajként használom a gépem, nem hegyi-bringaként) Szóval engem sem hat meg az ilyen technikai újdonság. Persze van olyan régebbi "újdonság", aminek én is jobban örülnék, ha jobban terjedne és idővel megfizethetőbb lenne.. Pl a szíjhajtás vagy/és pinion drive. :-)
süti beállítások módosítása