2 videó (minek üssem a billentyűt, ha úgyis elmondanak mindent), aztán valami tájékoztató gyári honlapocska majd a legvégén 1-2 gondolat
Gyári honlap ITT Kattintgatsd végig ha érdekelnek a részletek meg grammok stb.
1-2 gondolat: Éljen, hogy új szabvány van. Pont egy új kazetta szabvány kellett már nekünk. De hát akinek igénye van rá, hát hajrá. Én lassan annyira megutálom a láncváltós rendszerek "fejlesztését", hogy teljesen defenzív leszek és visszavonulok a régi 8-as és 9-es kazettákhoz. Továbbá ha bárki közeledni mer egy 9-esnél sűrűbb kazettával azt mogyoróval fogom megdobálni. Az ultra csendes hátsó agy, és a 11 sebességes egyenes fejű küllőkhöz tervezett agy viszont nagyon menő. A Shimano honlapon tetszik, hogy végig lehet pöcögtetni a hátsó váltó útját. Rendesen vagány. Az új hajtómű kifejezetten szépre sikerült. Bár én szeretem a kétcsavaros balos kar rögzítési megoldást. Könnyen és jól szerelhető itthon is. Végre már egyszer piacra dobhatnának egy FAT hajtóművet is. Már több mint 10 éve a piacon van ez a szegmens, és a kedves japánok totálisan tesznek rá. Egy XT M770-et ha piacra dobnának duci gumikhoz való tengelyhosszal kb a megjelenés napján már rendelném is meg.
Fura hogy nincsen teljes kerékszett. Minden gyártó nyomatja a gyári kerékszettjeit. Fura, hogy nincs elektromos váltás. Persze kb pont nekem fog hiányozni, de figyeljétek meg, hogy lesznek akik majd ezért sírnak. Főleg, hogy jön ki a Sram elektromos MTB hátsó váltó.
Többi alkatrész ITT
Facebook oldal ITT
Véleményed van? Kommentelj.