Kerékpár, vagy ami engem érdekel és köze van a 2 kerékhez

Csőváz blog

Santa Cruz V10 29er downhill + 29-er dh történelem

2017. április 26. - Misi....

Először a múlt. Próbáltam össze szedni az eddigi 29-er dh gépeket. Ha esetleg tudsz még olyanról, ami ezen kívül létezett szólj és berakom ;) Egyébként tudom, hogy ezt nem sokan fogják végig nézni, meg kb csak engem érdekel, de na. Végül is nem profitért írok, hanem azért mert arról írok, ami engem érdekel. A profik 27,5-öt használnak, és a mostani legutolsó Santa Cruz V10-et ezen a hétvégén Lourdes-ben fogják versenyen élesben letesztelni hogyan fut a mezőnyben. A mostani bevetése szerintem szokatlan, mert általában mindig van 1-2 kis versenyecske mielőtt elvisznek egy gépet nagyobb megmérettetésre. De ez a Lourdes-i versenyecske pont a UCI Mountain Bike World Cup 2017. Bíznak a Santa Cruzos srácok az új gépben, ha mindent egy lapra feltéve ezt a gépet viszik és ezzel próbálják elhozni a 2017-es kupát. Bővebb íráshoz katt a TOVÁBB gombra.

2009-2010: Intense 2951 29er DH Prototype. ez egy módosított 951-es volt. De megcsinálták 69-es verzióban (elöl 29 hátul 26-os kerék) is csak hogy leteszteljék melyik a gyorsabb. 

2009-2010_intense_2951_29er_dh_prototype.jpg

 

2009
Lenz Sport 29er Downhill Bike (prototípus): a gyár honalpján most PJB néven van fent a 27.5 - 29 kompatibilis DH gép

lenz-sport-29er-downhill-bike.jpeg

 2010: Intense M9 und Tracer 29 
eurobike_2010_intense_m9_und_tracer_29_video.jpg

 

2016 Alutech: Sennes DH 29. Itt a 29-es villa hiányában eléggé kevéske sárférőhely volt. még.  2016_alutech_unveil_the_sennes_dh_29.jpg

 p5pb14198022.jpg

 

2016 Trek gyárban prototípus 29-er DH gép 

img_0928x-740x555.jpg

 Végére a legfrissebb

 2017: santacruz bicycles V10 carbon 29-er gép. Gyári honlap ITT annak aki bővebben szeretne olvasni róla. 

(Update: Red Bull által készített interjú és sok nagy fotó ITT )

Ez már végre karbonból készült. A hátsó linkek mind custom gyártmányok. Rugóút a hossza riderekhez egyénileg belőve. Fox 40 29-er villát kapott Boost spacing-el, amihez Chris King csapat szponzor csinált nekik spec agyat a szabványtól eltérő tárcsahelyzet miatt. 

v10_pull-2.jpg

v10_pull-3.jpg

 

Ha tetszett a post kövess Facebookon. Katt IDE és like.

Nézz szét a blogon hátha találsz még más érdekességet, a megosztásokat megköszönöm ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://csovaz.blog.hu/api/trackback/id/tr1512456149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása