Először a múlt. Próbáltam össze szedni az eddigi 29-er dh gépeket. Ha esetleg tudsz még olyanról, ami ezen kívül létezett szólj és berakom ;) Egyébként tudom, hogy ezt nem sokan fogják végig nézni, meg kb csak engem érdekel, de na. Végül is nem profitért írok, hanem azért mert arról írok, ami engem érdekel. A profik 27,5-öt használnak, és a mostani legutolsó Santa Cruz V10-et ezen a hétvégén Lourdes-ben fogják versenyen élesben letesztelni hogyan fut a mezőnyben. A mostani bevetése szerintem szokatlan, mert általában mindig van 1-2 kis versenyecske mielőtt elvisznek egy gépet nagyobb megmérettetésre. De ez a Lourdes-i versenyecske pont a UCI Mountain Bike World Cup 2017. Bíznak a Santa Cruzos srácok az új gépben, ha mindent egy lapra feltéve ezt a gépet viszik és ezzel próbálják elhozni a 2017-es kupát. Bővebb íráshoz katt a TOVÁBB gombra.
2009-2010: Intense 2951 29er DH Prototype. ez egy módosított 951-es volt. De megcsinálták 69-es verzióban (elöl 29 hátul 26-os kerék) is csak hogy leteszteljék melyik a gyorsabb.
2009
Lenz Sport 29er Downhill Bike (prototípus): a gyár honalpján most PJB néven van fent a 27.5 - 29 kompatibilis DH gép
2010: Intense M9 und Tracer 29
2016 Alutech: Sennes DH 29. Itt a 29-es villa hiányában eléggé kevéske sárférőhely volt. még.
2016 Trek gyárban prototípus 29-er DH gép
Végére a legfrissebb
2017: santacruz bicycles V10 carbon 29-er gép. Gyári honlap ITT annak aki bővebben szeretne olvasni róla.
(Update: Red Bull által készített interjú és sok nagy fotó ITT )
Ez már végre karbonból készült. A hátsó linkek mind custom gyártmányok. Rugóút a hossza riderekhez egyénileg belőve. Fox 40 29-er villát kapott Boost spacing-el, amihez Chris King csapat szponzor csinált nekik spec agyat a szabványtól eltérő tárcsahelyzet miatt.
Ha tetszett a post kövess Facebookon. Katt IDE és like.
Nézz szét a blogon hátha találsz még más érdekességet, a megosztásokat megköszönöm ;)