Majdnem egy hete jött a hirdetés. Szegény csávó női bicóval, erőltetett mosollyal, legszarabb műanyag borítású V fékkel, colos fejcsővel, gondolom lejtő alján örül, hogy megállt. Szét is lett trollkodva a reklám rendesen. Ha már reklám fotó legalább tettek volna alá valamit, ami nem ekkora ipari hulladék. Ha szeretnének eladni valamit, ami a mozgás szabadságához kapcsolódik, a friss levegőhöz, az egészséges életmódhoz, akkor talán ne egy olyan bringával reklámozzák, amihez a kerékpárszerelők is méla undorral nyúlnak 2 feles után.
Ma dobta fel a hirdetést ismét a web bugyra. Tanultak a hibából. Már csak a kényszeredett mosoly maradt, a kerékpárt "valahogy" lehagyták a képről. Talán nem is baj. Most már csak a Tuti Net maradt, meg a srác arcán az arckifejezés.
És hogy ne legyek már annyira rosszmájú. Ha rányomsz a képre, akkor a Voda oldalán találod magad. Csak mert kerózni, és netezni egyszerre menő. Kb pont annyira, mint amennyire a srác arcára van írva.